Zakaz kopiowania!

wtorek, 17 czerwca 2014

-.-

No i znowu bez rozdziału ;( Internet mi szwankuje i muszę poczekać kilka dni -.- Właśnie pisze z kompa koleżanki ;(  Bardzo was przepraszam ;( Mam nadzieję że może uda się dziś wieczorem lub jutro po południu. Bardzo mnie wkurza, że ciągle nie mogę dodać rozdziału bo coś się dzieje, no ale nic nie mogę na to poradzić.

Patricia Williamson - Miller

3 komentarze:

  1. Ja poczekam bo wierze ze rozdzial bedzie długi i zajebisty jak kazdy ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez długi czas nie komentowałam twoich rozdziałów ani też kilku nie przeczytałam. Teraz się w końcu wzięłam za siebie yeah.
    Więęęęccc wszystkie są świetne !!! <3 Pokręcone jak moje włosy kheem : D
    Chyba Alex niedługo zostanie współtwórczynią ; p

    Weny życzę wam i dawaj już ten rozdział , no !

    OdpowiedzUsuń