Zakaz kopiowania!

sobota, 26 października 2013

Rozdział 4

Patricia:
Minęły dwa tygodnie. Przez ten czas ja i Eddie zbliżyliśmy się do siebie. Stwierdziłam, że wcale nie jest taki zły i można z nim pogadać. Mamy takie same charaktery, dlatego dobrze nam się ze sobą rozmawia. Dzisiaj umówiliśmy się na przyjacielskie wyjście do kina jutro wieczorem. Nie ukrywam, że bardzo się ucieszyłam, gdy mi to zaproponował. On coraz bardziej mi się podoba. W sprawach Sibuny jest wszystko tak jak było. W necie nie było nic na temat berła Anubisa, więc teraz przeszukujemy gabinet Frobishera. Jeszcze nic nie znaleźliśmy. Dzisiaj znowu tam schodzimy, będziemy dalej szukać informacji i wskazówek. Do naszego spotkania zostało mi pół godziny, jest 23:30. Dlaczego zawsze spotkania Sibuny są o północy?! Ale i tak nie poszłam spać, bo potem bym nie wstała. Leżę w swoim łóżku i słucham muzyki. Joy i Mara już zasnęły. Gdy nadeszła pora spotkania naszego klubu wyszłam z pokoju i zeszłam do piwnicy. Wszyscy już na mnie czekali. Nina wpisała datę, która otwiera tajny gabinet i weszliśmy do środka. Znaleźliśmy jakąś starą książkę, na okładce był Anubis. Fabian przeczytał spis treści i znalazł coś o tym berle.
-Berło Anubisa to symbol władzy boga Anubisa. Jego szpic przedstawia głowę szakala. Istnieje mitologiczna opowieść, w której jest napisane, że Anubis oddał swoje berło Amneris w ramach przeprosin za jego wściekłość i rozbicie kielicha Ankh, kiedy kapłanka schowała skarb w grobowcu Tutenchamona. Gdy dostała berło bogini Izyda wściekła się na Anubisa, że to nie ona dostała berło, a kapłanka Amneris. Rozpętała się wojna bogini z kapłanką, kiedy Amneris odkryła jaką moc skrywa berło pokonała Izydę, bogini została trafiona piorunem, ale przeżyła. Izyda zrozumiała, że nie pokona Amneris, ale obiecała sobie, że pewnego dnia znajdzie berło i zawładnie światem. Kapłanka ocaliła świat przed wściekła Izydą. Ozyrys i Anubis byli jej wdzięczni, dlatego Ozyrys obiecał jej spełnić jedno życzenie. Amneris była pierwszą Wybraną, dlatego poprosiła Ozyrysa o osobę, która będzie ją chroniła przed złem. Ozyrys jak obiecał tak zrobił i spełnił jej życzenie, a mężczyznę który miał ją chronić nazwał Osyrionem, był to jego protegowany. Od tamtej pory każda Wybrana ma swojego Osyriona. Chroni on ją przed złem samą obecnością.-przeczytał Fabian.
-Wow-powiedzieliśmy wszyscy na raz.
-Jest coś jeszcze -powiedział Fabian.-To pamiętnik Frobishera. Pisze tu, że skarb jest ukryty w tunelach pod domem Anubisa. Korytarzy jest 4. Najpierw trzeba iść i rozwiązywać niebezpieczne zadania. Potem trzeba się rozdzielić do pozostałych trzech. Do każdego wchodzą dwie osoby. Do pierwszego dwie najmądrzejsze. Do drugiego dwie o takich samych charakterach. Do trzeciego dwie, które pozornie nie mają ze sobą nic wspólnego. Będą tam musiały wybrać przedmiot, który jest potrzebny żeby iść dalej. Na końcu trzeba położyć przedmioty na specjalnym postumencie, a wtedy ukaże się berło Anubisa -dodał Fabian.
-Dwie najmądrzejsze... ja i Fabian, dwie co nie mają  pozornie ze sobą nic wspólnego... Amber i Alfie... a podobne charaktery... Patricia i Eddie. Ale Eddie nie jest w Sibunie. Chyba, że... jest Osyrionem.-powiedziała Nina.
Wszyscy popatrzyli na nią ze zdziwieniem.
-W tym pamiętniku pisze, że Osyriona można poznać po tym, że pochodzi z tego kraju co Wybrana, mówi w tym samym języku co ona i ma charakter jak ktoś z bliskich przyjaciół Wybranej... Wszystko się zgadza. To Eddie... - powiedziała Nina.
Nie mogliśmy w to uwierzyć. Kiedy się opanowaliśmy poszliśmy do swoich pokoi się położyć. Do tych trzech korytarzy mają wejść dwie pary, Nina i Fabian oraz Amber i Alfie. Co ze mną i Eddiem? Czy będziemy wtedy razem?

C.D.N.

Chyba trochę krótki wyszedł, a wydawało mi się że jest dłuższy... Komentujcie.  

Patricia Williamson - Miller

4 komentarze:

  1. asuper i zapraszam do mnie http://anubisibunatda.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :3 ♥ , czekam na nexta < 33

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie fajnie ,że aż ciarki mnie przeszły.


    Prosze wbijcie : http://moje-opowiadania-o-tda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń